.



BLACK OUT ! :)

assalamualaikum , salam sejahtera korang semua :) 

aku tak tau nak bwat ape pagi pagi cam neh sebb tadi stdy ACCOUNT , satu hape pun tak masuk kan , so aku txt lah ngan sayang aku ! 
almaklum lah kan , 2, 3 hari neh time cam neh aku tak bape layan dea time cam neh , so tadi deaa suh aku teman dea malam neh ,yea lah aku ase nak tido tp sian at dea , aku teman kan lah sebb sayang kan :) ( iloveyousayang ) <3 

tapi sebelum aku teman dea txt , aku g pasa malam ngan mak aku , cadangnya nak bejalan lah kan , time aku bejalan - jalan , aku dapat kol adeq aku (yang pmpuan ) :
yaya : nana , kat medan daa lampu tak , 
nana (aku lah :) ) cakap ada , (dengan confdent nya lah kan )
yaya: kat uma neh , takda lampu doe , panas ! 
nana : lah , uma takda letrik kea ? 
last-last aku nenguk memey medan takdo lampu , semua kedai pulak tue , haishh , kat situ aku da jadi musykil , 
then aku g lah satu kedai neh , dea cakap pencawang kat rwg tumbang ! HAHA :) 
accano lah boleyh tumbang kan , 
mesty 1 rawang takdo lampu  . 

last aku balik , memey takda lampu lah kan , aku makan tadi pun dalam gelap ,makan berlampukan LILIN aje !  HAHA (ROMANTIK KAN ) 
stdy pun menguna kan LAMPU , nak jadi pelajar berjayalah kan .! (tak boleyh bla lah ) 
dAlam mase aku stdy tue ,, boleyh 1 hape tak masuk , HAHA  , TAK MASUK SEBB APE ? 

tak lame pas tue , lampu da ! 

p/s: kepada pencawang mane mane pun , time orang nak exam , jgn lah nak BLACK OUT semua ! susa kami nak belaja ( HAHA ) 
0 comment(s)

◄ Older posts
Newer posts ►



Mine :)



I'm Intan Nurhana Zulkarnain :) Taken by Indra Adika Abu Osman ♔



tagboard *pops



you were not me!

friend friend friend friend friend friend friend friend friend

who made you king of anything?

" />
template by s.m!sery.
resources: